Amazon před osmnácti měsíci představil speciální službu Amazon Care, která všem zaměstnancům a jejich rodinám poskytuje okamžitý přístup k vysoce kvalitní zdravotní péči. Služba umožňuje spojení s profesionály prostřednictvím chatu nebo videokonference, eliminuje dojíždění do zdravotnických zařízení a zdlouhavé čekání v čekárnách.
Amazon Care se skládá ze dvou částí. První složkou je virtuální péče, která zaměstnance spojuje s doktory skrze mobilní aplikaci Amazon Care, jenž je k dostání jak v Google Play, tak v App Store. Druhou službou je péče přímá, v rámci které přijde doktor nebo jiný zdravotník přímo do pacientova domu.
Do nedávna byla služba dostupná pouze pro zaměstnance Amazonu žijící ve Washingtonu. 17. března ale společnost oznámila, že virtuální péči zpřístupnila i pro jiné washingtonské firmy. Dalším cílem je začátkem léta tuto službu poskytnout všem zaměstnancům Amazonu v USA. Péče přímá by se v jiných amerických městech měla zpřístupnit v následujících měsících.