Díky Squid Game získává Netflix nové předplatitele nečekaně rychle

Díky Squid Game získává Netflix nové předplatitele nečekaně rychle
Fotografie: unsplash.com
  • Squid Game během prvního měsíce od uvedení vidělo 142 milionů diváků
  • Za poslední tři měsíce Netflix získal 4,4 milionů předplatitelů
  • Netflix očekává vysoký nárůst nových uživatelů i v posledním čtvrtletí roku

Ukázalo se, že hit Squid Game výrazně zvedl Netflixu počet nových předplatitelů. Jen za první čtyři týdny od uvedení seriál sledovalo 142 milionů diváků. Během pandemie i na začátku letošního roku se Netflixu nedařilo přilákat nové diváky. Nyní se ale jejich počet výrazně zvýšil.


Za poslední tři měsíce přibylo Netflixu 4,4 milionů předplatitelů. To je dvojnásobek oproti minulému čtvrtletí. Ve čtvrtém čtvrtletí streamovací platforma očekává 8,5 milionů nových předplatitelů. Podle BBC na popularitě Netflixu nepřidává pouze Squid Game, ale také Sexuální výchova nebo Dámský Gambit. Společnost očekává velký nárůst nových uživatelů hlavně před Vánoci, kdy vydá nové řady seriálů Pán tygrů a Cobra Kai.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze