Ukázalo se, že hit Squid Game výrazně zvedl Netflixu počet nových předplatitelů. Jen za první čtyři týdny od uvedení seriál sledovalo 142 milionů diváků. Během pandemie i na začátku letošního roku se Netflixu nedařilo přilákat nové diváky. Nyní se ale jejich počet výrazně zvýšil.
Squid Game helps Netflix subscriptions bounce back https://t.co/IjpCiBDg9t
— BBC News (World) (@BBCWorld) October 20, 2021
Za poslední tři měsíce přibylo Netflixu 4,4 milionů předplatitelů. To je dvojnásobek oproti minulému čtvrtletí. Ve čtvrtém čtvrtletí streamovací platforma očekává 8,5 milionů nových předplatitelů. Podle BBC na popularitě Netflixu nepřidává pouze Squid Game, ale také Sexuální výchova nebo Dámský Gambit. Společnost očekává velký nárůst nových uživatelů hlavně před Vánoci, kdy vydá nové řady seriálů Pán tygrů a Cobra Kai.