Pokud jde o herní světy, počítače a konzole nám dokážou vykreslit přesvědčivé a realistické vize světů. Velmi dobře si vedou u objektů, jako jsou auta, ale stále lépe se jim to daří u vegetace a dalších přírodních objektů. Jakmile ale dojde na lidi, zejména pak složitou mimiku jejich obličejů, i ty nejmodernější hry na nejvýkonnějším hardwaru připomínají spíše neumělou stylizaci.
To by se ale brzy mohlo změnit. Autoři enginu Unity, který pohání spoustu moderních her, se chlubí působivým renderem z poslední verze. Žena v hlavní je vykreslena do pozoruhodných detailů a její vlasy se při pohybu hlavy jemně mění, její oči se překvapivě přirozeně rozhlížejí po místnosti a dokonce i pleť nese přirozené prvky nedokonalosti.
Tvůrci enginu navíc slibují, že tohoto stupně dokonalosti bude možné brzy dosáhnout na běžně přístupných strojích. Společně s tím se také zjednoduší nástroje pro vytváření jemné mimiky tak, aby herní vývojáři mohli snadno tyto prvky zakomponovat do svých děl. Vyprávění příběhů i herní mechaniky by tak mohly doznat vskutku zajímavých změn.