Již delší dobu se na internetu horlivě diskutuje o plánech společnosti Netflix představit nový druh levnějšího předplatného, jež by mělo oslovit nové zákazníky. Výměnou za nižší měsíční poplatek však budou na obrazovkách vídat také reklamní sdělení, a tak vyvstává otázka, jak agresivní cenovou strategii chce u tohoto druhu předplatného obohaceného o reklamy společnost nasadit.
The 3 biggest steaming services have all coalesced around a similar formula:
— Lucas Shaw (@Lucas_Shaw) August 27, 2022
$7-$10 for ad-supported video with 4 minutes or so of advertising an hour.
Netflix/HBO Max agree on about $15-$16 for the premium tier. For now.https://t.co/GV9KcBvwHH
Podle agentury Bloomberg dojde ke snížení ceny standardního předplatného na rovnou polovinu, což znamená zhruba 130 Kč měsíčně v případě našeho trhu. A kolik reklamy hodlá Netflix za ušetřené peníze divákům servírovat? Údajně se má jednat o čtyři minuty reklamních sdělení na každou hodinu sledovaného obsahu. Ty se mají zobrazovat na začátku a v průběhu seriálů a filmů, nikoliv však na konci. Druhou nevýhodou levnějšího předplatného je však také rozhodnutí společnosti Netflix nenabízet těmto předplatitelům kompletní knihovnu běžně dostupného obsahu. Nový druh předplatného má být představen v posledních třech měsících tohoto roku, možná se tak oznámení oficiálních cen dočkáme již velmi brzy.