Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků ve světě plateb

Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků ve světě plateb
  • Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu ve 25 zemích po celém světě prostřednictvím více než tuctu nových partnerů
  • Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem

Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady předcházel náročný kreativní proces, jak společnost uvádí v tiskové zprávě. Po několika vyřazovacích kolech, do kterých byly zapojeny také focus groups, se Visa rozhodla pro optimistický a energický zvuk, který doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou.

Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,“ uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jí. Nástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,“ dodává Biggarová.

Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu

V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,“ uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.

Jsme nadšeni, že můžeme být součástí inovativní iniciativy společnosti Visa pro budování důvěry, posílení značky a lepší zákaznickou platební zkušenost,“ řekl Bohdan Myroniw, viceprezident pro strategická partnerství, Equinox Payments. „Je snadno srozumitelná pro všechny generace a je to zkrátka zábavná zkušenost.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze