Lego již nebude své stavebnice propagovat s významem, zda jsou určené jen pro dívky, nebo chlapce. Chce tím rozbít stereotypní názory o tom, jak si děti mají hrát. Toto rozhodnutí přišlo poté, co průzkum ukázal, že většina dětí rozděluje hračky na klučičí a holčičí. Podle bloomberg.com samotné stavebnice zůstanou stejné. Změnit se má pouze jejich propagace.
Lego will no longer target some toys at girls and others at boys, ending years of gender-based marketing https://t.co/wtbspbtutD
— Bloomberg (@business) October 12, 2021
Do průzkumu firmy se zapojilo 7 tisíc rodičů a dětí ve věku od 6 do 14 let z celého světa. Celých 62 % dívek rozděluje hračky podle pohlaví. Rodiče ve většině případů zastávají názor, že stavebnice je spíše hračka pro chlapce. Myslí si to 59 % dotázaných. Jen 48 % podporuje ve hraní s Legem dívky.