Streamovací platforma Netflix plánuje do konce letošního roku představit levnější verze předplatného, které budou obsahovat reklamy. O chystaných novinkách informoval New York Times. Streamovací platforma se k těmto informacím zatím nevyjádřila.
#Netflix Inc could introduce its lower-priced ad-supported subscription plan by the end of the year, earlier than originally planned, the New York Times reported.https://t.co/Adt7GRCigM
— Economic Times (@EconomicTimes) May 10, 2022
Netflix o levnějším předplatném s reklamami informoval už po neočekávaném poklesu předplatitelů. V prvním čtvrtletí letošního roku přišla platforma o 200 tisíc odběratelů. Původně mělo být levnější předplatné s reklamami představeno až během příštích dvou let. Nyní chce Netflix tuto novinku představit ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku. Streamovací gigant se tomuto kroku dlouhou dobu bránil, ale právě úbytek předplatitelů může být jedním z důvodů změny názoru.
Podle variety.com Netflix ve stejnou dobu plánuje také zasáhnout proti sdílení hesel. Odhady ukazují, že hesla sdílí více než 100 milionů domácností. Streamovací platforma nechce ve sdílení bránit. Bude ale těmto uživatelům účtovat vyšší cenu za předplatné.