Toyota na českém trhu spouští online prohlídku vozů přes virtuální showroom. V situaci, kdy jsou kamenné showroomy kvůli koronavirové epidemii z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem. Na podporu ojedinělého způsobu prezentace svých modelů, který v tuto chvíli žádná další značka nenabízí, spouští on-line informační kampaň.
Virtuální showroom funguje na homepage nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného vozu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.
„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR. Bezpečnost, zamezení rizika šíření epidemie a zdraví našich partnerů a zákazníků je v každém případě na prvním místě," říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.