Dyson Demo Zone poprvé v ČR: vyzkoušejte inovativní technologie na vlastní kůži

Dyson Demo Zone poprvé v ČR: vyzkoušejte inovativní technologie na vlastní kůži
Fotografie: Dyson
  • Všechny produkty Dyson si mohou zákazníci prohlédnout i vyzkoušet v Metropoli Zličín v Praze
  • Další pop-up story má Dyson v New Yorku, San Franciscu či Los Angeles

Revoluční technologie ukryté v produktech značky Dyson si nyní mohou čeští zákazníci vyzkoušet v praxi. V pražské Metropoli Zličín byl otevřen první Dyson Demo Zone v České republice, zařadil se tak mezi úspěšné pop-up story v New Yorku, San Franciscu či Los Angeles.

Dyson V15 Detect je vysavač z budoucnosti – recenze

James Dyson, britský vynálezce a zakladatel společnosti nesoucí jeho jméno, proslul zavedením inovativních technologií, které posouvají kupředu svět vysavačů, čističek vzduchu i přístrojů pečujících o vlasy a účesy. Žehlička na vlasy Dyson Corrale s pohyblivými destičkami, fén Dyson Supersonic s unikátním nástavcem Flyaway proti polétavým vlasům, který funguje na principu Coanda efektu, stejně jako styler Dyson Airwrap, jenž umí sám natočit pramen a během jednoho kroku jej vysušit i vytvarovat. Vysavač Dyson V15 Detect, který jsme podrobně otestovali v naší recenzi, zase využívá laser a piezo senzor, který nepřetržitě měří prachové částice a zobrazuje je na LCD displeji. Čistička vzduchu s teplovzdušným ventilátorem Dyson Pure Hot+Cool, kterou jsme během testu pochválili za tichý chod či propracovanou mobilní aplikace, zachycuje 99,95 % alergenů a znečišťujících látek o velikosti pouhých 0,1 mikronů. Toto je jen krátký výčet technologií, které jsou ukryté v designově vyladěných přístrojích značky Dyson. Všechny pohromadě na jednom místě si je nyní mohou zákazníci prohlédnout i vyzkoušet v Metropoli Zličín v Praze.

Koncept pop-up store je trend, který se šíří po celém světě. Krátkodobé prodejní prostory umožňují představit nové produkty a zároveň uspořádat eventy, které tyto produkty přibližují. Dyson již otevřel Demo Zone například v New Yorku, San Franciscu či Los Angeles v USA, nyní stejný projekt přichází i do Prahy. Čeští zákazníci tak mohou technologie zažít na vlastní kůži a zároveň se osobně poradit s odborně proškoleným personálem. Díky tomu získají podrobné informace o každém přístroji z rodiny Dyson.

Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze