„Divákům Kuki v České republice přinášíme díky Markíze International to nejlepší ze současné slovenské televizní tvorby. Kanál se dlouhodobě držel na špici klientských přání, která jsme nyní vyslyšeli,“ říká Lukáš Pazourek, marketingový ředitel Kuki.
Markíza International přináší divákům v České republice podobnou programovou strukturu jako televize Markíza, avšak s důrazem na originální tvorbu. Široký záběr pořadů od publicistiky přes cestovatelské magazíny až po původní sitcomy cílí na všechny české fanoušky nejsledovanější slovenské televize. Kanál Šlágr Premium HD pro změnu kombinuje hudební a zábavní pořady zaměřené na starší publikum. Nadchne především milovníky domácího i zahraničního country a dechové hudby. Program doplňuje dlouhodobě populární Šlágr TV a Šlágr 2 – na rozdíl od nich však tento kanál vysílá zcela bez reklam.
„Rozšiřování nabídky programů je pro Kuki dlouhodobou prioritou. Jen v minulém roce jsme přidali 18 nových TV kanálů do tarifu Kuki menší a 8 kanálů do tarifu Kuki větší. 13 stanic jsme navíc nově nabídli ve vyšším rozlišení. Oba nejnovější přírůstky rozšiřující nabídku HD kanálů jsou tak pouze první vlaštovkou programových novinek pro rok 2021. Důraz klademe v letošním roce mimo jiné i na rozšíření portfolia 4K kanálů,“ naznačuje plány společnosti Lukáš Pazourek. Obě programové novinky dostupné v rámci tarifů Kuki větší a Kuki extra pak doplňuje promo kanál History 2 HD, vysílaný v anglickém jazyce, který bude pro diváky Kuki dostupný zdarma celý únor.