Nová kapitola Korean Air: společnost odhalila změnu značky a designu letadel

Nová kapitola Korean Air: společnost odhalila změnu značky a designu letadel
Fotografie: Korean Air
  • Tradiční korejský symbol Taegeuk je nově minimalistický a pouze tmavě modrý
  • Zmodernizoval se také nápis „KOREAN AIR“ a typická modrá barva byla doplněna o metalický efekt
  • Nově bude nabízeno více jídel, a v první třídě se cestující dočkají luxusního povlečení

Přední letecká společnost Korean Air představila 11. března svoji novou modernizovanou verzi svého charakteristického symbolu Taegeuk a také představila nový vzhled jejích letadel. Korean Air létá už více než 56 let a za tu dobu se stala jednou z nejoblíbenějších leteckých společností. Taegeuk je tradiční korejský symbol, který představuje harmonii a rovnováhu mezi protikladnými silami, podobně jako čínský jin a jang. Původně jste tak na letadlech mohli vidět modrou a červenou barvu, které se vzájemně prolínaly v kruhovém tvaru, nyní byly barvy odstraněny a symbol modernizován.

Nyní je symbol Taegeuk tmavě modrý a má odrážet moderní globální trendy minimalistické značky. Samozřejmě nechybí ani nápis „KOREAN AIR“, který byl taktéž modernizován a logo je celkově větší. Přesto si společnost ponechala svoji typicky modrou barvu, kterou doplnila o metalický efekt. Nově značka zahrnuje tři varianty, které můžete vidět, a to kompletní název se symbolem, zjednodušená verze pouze s nápisem „KOREAN“ a také pouze symbol Taegeuk.

Jako sjednocený Korean Air jsme odhodláni k více než jen dopravě – naším cílem je spojovat lidi, kultury a svět přes oblohu. S tímto základem vybudujeme špičkový bezpečnostní systém, povzneseme zákaznickou zkušenost a posílíme důvěru prostřednictvím otevřené komunikace se všemi zúčastněnými stranami. Společně vytvoříme propojenější a lepší svět,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel Hanjin Group a Korean Air Walter Cho a dodal, že Korean Air je vlajkovým korejským dopravcem.


Kromě toho bude letecká společnost nabízet i nové palubní jídlo, které by mělo ještě pozvednout zážitek z letu. Na menu spolupracovala společnost i s šéfkuchařem tak, aby jídla zahrnovala sezónní potraviny a inovativní kulinářské techniky. I cestující v turistické třídě si budou moci nově pochutnat na restované chobotnici s vepřovým masem, tofu či pad thai. Cestující v prvních třídách se pak mohou těšit na italské luxusní povlečení značky Frette.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze