PlayStation 5 bude upravovat chlazení na základě potřeb konkrétní hry

PlayStation 5 bude upravovat chlazení na základě potřeb konkrétní hry
Fotografie: Sony
  • Uvnitř konzole je velký větráček s průměrem 12 centimetrů
  • Konzole bude sbírat data o chlazení konkrétních herních titulů
  • Důležitým prvkem je rovněž tekutý kov, který chladí procesor

Sony nám před několika dny zprostředkovalo zajímavý pohled do útrob nové herní konzole PlayStation 5, která disponuje výkonným chlazením. A právě to má podle japonského serveru 4Gamer, který vyzpovídal Yasuhiro Otoriho zodpovědného za design konzole, nabízet poměrně unikátní funkci.

Z interview vyplývá, že bude mít PlayStation 5 schopnost optimalizovat chlazení na základě potřeb konkrétní hry, a to pomocí stahovatelných updatů. Konzole budou sbírat data o zahřívání při hraní jednotlivých herních titulů, na základě nichž budou v Sony zjišťovat, jak nejlépe optimalizovat chlazení. Větráček uvnitř konzole má v průměru 12 centimetrů a hloubku 45 milimetrů, je tedy poměrně velký a měl by zajistit opravdu účinné chlazení. Dalším důležitým prvkem je „tekutý kov“, který bude chladit procesor.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze