Systém Chytré karantény na Twitteru uvedl, že dvě minuty po spuštění rezervačního systému měl 75 000 návštěv. Po pár minutách ale zveřejnil další tweet, ve kterém již zmiňuje, že zkolaboval systém rozesílání PIN kódů k registraci.
Uživatelům chodily PIN kódy s několikaminutovým zpožděním a po následném zadání do systému vyskočilo na uživatele upozornění, že kód už není platný a takto se problém opakoval i několikrát.
REGISTRACE: Piny rozesílá rezervační systém postupně. V tuto chvíli je ve frontě více než 40 000 sms. Operátoři je rozesílají rychlostí 20 SMS za vteřinu. Řešíme další navýšení kapacity.
— Chytrá karanténa (@ChytraKarantena) January 15, 2021
Většina seniorů využije k registraci telefonní linku 1221, která bohužel o půl deváté byla tak přetížená, že se na ni nedalo dovolat.
DATA. Za první hodinu provozu rezervačního systému se zaregistrovalo přes 44 000 lidí a bylo vytvořeno 2 000 rezervaci na očkování. Jen co přijdou nové vakcíny budou otevřené i další nová místa pro registraci na očkování.
— Chytrá karanténa (@ChytraKarantena) January 15, 2021
Po necelé hodině a půl je podle systému vyčerpaná kapacita termínů očkování proti COVID-19. Systém doporučuje lidem zkusit se zaregistrovat za pár dnů.