Na rb.cz se lze dočíst, že za 11 týdnů od spuštění RaiPay a 6 týdnů od spuštění Apple Pay má banka 50 tisíc uživatelů, kteří uskutečnili přes milion plateb. Raiffeisenbank přitom přináší možnost plateb mobilem od podzimu. Klienti s operačním systémem Android mohou využívat aplikaci RaiPay, ti s iPhony nebo Apple Watch Apple Pay. Zájem klientů tento moderní způsob placení se tak dá označit za velký, jak i zní v tiskové zprávě.
Platby mobilem podle údajů přímo z banky využívá 7 % klientů Raiffeisenbank, kteří do RaiPay a Apple Pay přidali více než 65 tisíc debetních i kreditních karet Mastercard. Nejvíce plateb klienti uskuteční v pátek odpoledne a nejméně v neděli. Denně provedou v průměru 25 tisíc plateb a průměrná částka platby je 500 korun u RaiPay a 560 korun u Apple Pay. Klienti doposud zaplatili mobilem zboží v ceně více než půl miliardy korun.
„Větší zájem je, podobně jako v jiných bankách na českém trhu, o Apple Pay. Klienti Raiffeisenbank využívají tuto metodu asi třikrát častěji než RaiPay. Aktuálně Apple Pay využívá každý třetí uživatel mobilního bankovnictví a provede průměrně 14 nákupů za měsíc,“ říká Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.
Díky tomu se řadí klienti bankovní instituce mezi nejvíce aktivní v České republice. Podobně jako v jiných bankách i klienti Raiffeisenbank velmi rádi využívají k placení hodinky Apple Watch. Ačkoliv je možné RaiPay i Apple Pay používat i k bezkontaktním výběrům z bankomatů, tuto možnost využívají podle vyjádření banky zatím jen velmi příležitostně, když provedli cca 20 tisíc výběrů hotovosti.