Zákazníci RegioJetu se mohou těšit na virtuální stevardku

Zákazníci RegioJetu se mohou těšit na virtuální stevardku
Fotografie: RegioJet
  • Student Agency a RegioJet přicházejí s úpravou strategie v obsluze a komunikaci se zákazníky
  • Zákazníci si budou moci objednat bezkontaktně více služeb
  • Projekt digitalizace má probíhat v následujících dvou letech

V rámci holdingu vzniká nové oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka. V holdingu postupně vznikne kompletní digitální tým složený ze specializovaných odborníků se špičkovým know-how v oblasti digitalizace. Firma si od nového týmu slibuje vylepšení stávajících webů a aplikací, navíc chce přinést nové služby, které budou jedinečné na českém i středoevropském trhu.

Petr Beťák

Firma ukázala, že dokáže využít současnou situaci jako příležitost – třeba vlaky do Chorvatska. Celý obor cestování a transportu nyní prochází proměnou. Vidíme to z chování uživatelů a zákazníků. Chceme tomu jít naproti, zlepšit stávající weby a aplikace, vytvořit nové funkcionality a produkty, které nás posunou digitálně výrazně vpřed. Abychom toho dosáhli, musíme získat kvalitní lidi a investovat do nich. Chceme jim dát příležitost vytvářet v unikátním spojení RegioJetu a Student Agency opravdu jedinečné projekty, které se stanou vyzyvatelem celého trhu ve střední Evropě,“ říká Petr Beťák, ředitel digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

Vzdálená virtuální stevardka

Už v prvním čtvrtletí příštího roku se zákazníci RegioJetu vedle klasického personálu setkají také se vzdálenou a virtuální stevardkou, která zajistí zákaznický servis prostřednictvím obrazovek, které má RegioJet ve svých autobusech a vozech Astra na svých vlakových spojích. S virtuální stevardkou budou zákazníci v kontaktu také prostřednictvím svých mobilních zařízení. Koncept vzdálené virtuální stevardky spustí RegioJet s příchodem nových autobusů do flotily, které RegioJet plánuje pořídit v příštím roce, a které by měly znamenat další výrazný posun ve službách v autobusové dopravě.

virtuální stevardka RegioJet

Virtuální stevardka se s cestujícími spojí prostřednictvím audiovizuální technologie zabudované v sedačkách nebo prostřednictvím jejich chytrých telefonů a poskytne cestujícím informační a další servis. Upozorní je na důležitá bezpečností opatření a bude s cestujícími v kontaktu také v případě mimořádností či zpoždění. Pomůže jim také s objednáním občerstvení nebo návazných služeb. Podobně se počítá s využitím stevardky také ve vlacích – ve vozech Astra, které jsou vybaveny audiovizuální technikou.

Multifunkční aplikace a cestovatelský účet

Budoucí aplikace RegioJetu a Student Agency přinese zákazníkům nové možnosti na jednom místě. Bude kombinovat služby obou společností a nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování. Pro zákazníka nebude problém zarezervovat si cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď a tak dále. Všechny informace o cestě uvidí na svém displeji a bude moct využívat celou řadu doplňkových služeb, bonusů a výhod.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze