Americký Amazon je pro mnohé synonymem internetového nakupování, ale po akvizici několika řetězců prodávajících potraviny se snaží najít nové cesty i v tomto odvětví. A začíná s fází nákupu, která je bezesporu nejméně příjemná – čekání ve frontě na odbavení u pokladny.
To by měl nahradit chytrý vozík Dash Cart, který funguje na podobném principu jako samoobslužné pokladny. Nejdříve vozík spárujete se svou Amazon aplikací pomocí QR kódu a pak si sami skenujete čárové kódy při vkládání nákupu rovnou do tašek. Předměty bez čárového kódu (například ovoce a zeleninu) zadáváte pomocí číselných kódů na dotykovém displeji a košík vám je i sám zváží.
Nakonec už jen stačí zamířit ke speciální kase, kde jen zaplatíte. Účet vám přijde e-mailem. Košík má také vybavení pro skenování slevových kupónů a můžete jej propojit s nákupním seznamem spravovaným digitální asistentkou Alexou.