Startup DoDo, který umí nejen doručovat, ale i nakoupit a pomoci zákazníkům vyřešit každodenní starosti, posiluje před Vánoci svůj tým a flotilu vozů. Momentálně plní zákaznická přání 300 kurýrů a flotila 140 aut. Tato čísla navíc ještě porostou. DoDo se tak snaží stát oblíbeným zaměstnavatelem nejen díky vstřícnému přístupu k zaměstnancům, ale i díky filozofii, která si dává za cíl ze startupu postupně vytvořit „love-brand“.
Velkým benefitem pro zaměstnance je zejména časová flexibilita. DoDo se přizpůsobuje svým kurýrům, mezi které patří i hodně studentů nebo mladých lidí na volné noze. Ti si tak mohou naplánovat den podle svých potřeb a nemusí být ve stresu. „Všichni naši kurýři jsou placeni hodinově. Mohou se díky tomu lépe soustředit na zakázku a nejet jen na výkon. Tato důvěra se nám jako zaměstnavateli vyplácí, protože díky ní jsme si vybudovali u našich zaměstnanců velkou loajalitu, za kterou jsme vděční,“ dodává Michal Menšík, CEO DoDo.
V současné době působí DoDo v Praze, Plzni a Brně, kde má dohromady asi 300 kurýrů. Využívá kompletně vlastní infrastrukturu včetně vozového parku, který čítá přes 140 automobilů.