Už vás nebaví na dovolených „krmit“ Instagram? V hotelu Ibis to udělají za vás

Už vás nebaví na dovolených „krmit“ Instagram? V hotelu Ibis to udělají za vás
  • Poplatek za údržbu sociálního profilu činí přibližně dva tisíce korun
  • Mileniály při výběru místa pobytu zajímá, kolik se dá z dané lokality „vytěžit“ na sociálních sítích

Mezinárodní hotelový řetězec Ibis přišel s originálním způsobem, jak dopřát svým hostům skutečný odpočinek od povinností každodenního života, včetně těch na sociálních sítích. Nově jim nabízí službu „Social Media Sitter“, tedy jakousi obdobu dětské chůvy s tím rozdílem, že v tomto případě jde o osobu, která se postará o hostův instagramový účet, který bude zásobovat novým obsahem.

Na webových stránkách hotelu najdeme i výstižný popis této nové služby: „Užijte si návštěvu u nás bez digitálního stresu. Náš Social Media Sitter se postará o váš instagramový profil, zatímco vy můžete prozkoumat krásy města bez starostí.“ To nás ovšem přivádí k myšlence, jestli je v dnešní době dovolená, která není podrobně zdokumentována na Instagramu, vůbec ještě opravdovou dovolenou?

Podrobnosti týkající se využívání této nové služby bohužel zatím neznáme. Alespoň pro začátek však bude k dispozici návštěvníkům hotelů Ibis v Ženevě a Curychu, kteří si tak budou moci pobyt vychutnat naplno. Podle všeho si hotel povolal na pomoc opravdové hvězdy Instagramu, se kterými službu konzultoval.

Social Media Sitter
O vaše instagramové profily se ochotně postará jeden ze Social Media Sitters

Poplatek za údržbu sociálního profilu činí přibližně dva tisíce korun a jediné, co musí hosté udělat, je předat své instagramové heslo osobě, která za ně sociální život převezme. Všechny posty vytvořené Social Media Sitterem budou označeny hashtagem #postedbysocialmediasitter.

Možná na první pohled bláznivý nápad vychází z reálných podkladů. Výsledky nedávno provedených studií indikují, že mileniálové zřídkakdy navštěvují hotelové řetězce a nemotivují je ani slevy nebo servis navíc. Při výběru místa pobytu je naopak zajímá, jak moc se bude dát z dané lokality „vytěžit“ na sociálních sítích. Třeba se tak díky nové službě hotelům povede přilákat více mladých hostů.

Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nechcete být anonymní? Přihlašte se

Nejživější diskuze