Vedle hodinek, náramků a sluchátek je tu ještě jeden velký prostor pro výrobce elektroniky, kam mohou integrovat svoje vybavení – brýle. Jako poslední se o to pokusí Facebook ve spolupráci se známým výrobcem Ray-Ban. Výsledkem jejich počínání jsou brýle Ray-Ban Stories.
Na přední straně se nacházejí dva 5Mpx fotoaparáty, do relativně širokých nožiček se pak vešly mikrofony, reproduktory, baterie a spoušť. Z toho si lze udělat jasnou představu, k čemu brýle slouží: k pořizování fotografií nebo 30vteřinových videí. Po zachycení je najdete v aplikaci Facebook View, odkud je můžete okamžitě sdílet na Facebook nebo Instagram. Vedle spouště lze využít i hlasové příkazy, alternativně lze z brýlí udělat handsfree nebo sluchátka pro poslech hudby. Facebook uvádí modelový případ výdrže, kdy půl hodiny telefonujete a pořídíte deset videí – v takovém případě vydrží baterie asi 6 hodin. Počítá se s tím, že si brýle budete odkládat do pouzdra, kde se budou zároveň nabíjet. Na výběr jsou asi dvě desítky různých provedení, a tak lze brýle využívat nejen jako sluneční, ale i dioptrické.
Facebook se snažil poučit z blamáže, kterou si prošel Google, když se chystal uvést svoje Glass. Jejich první majitelé naráželi na problémy v kinech, divadlech, v barech a dokonce i na ulici kvůli podezření, že si mohou dění před sebou nahrávat. Proto Facebook podmiňuje jejich používání odsouhlasením poměrně tvrdých podmínek, jejichž dodržování bude kontrolovat robot a případně i lidský dozor. Na druhou stranu slibuje Facebook šifrované ukládání záznamů a jasnou kontrolu nad tím, co o vás brýle ví a co sdílejí s provozovatelem sociální sítě.