Pepsi slaví 125. výročí a mění logo

Pepsi slaví 125. výročí a mění logo
Fotografie: unsplash.com
  • V Severní Americe a Kanadě se začnou nápoje s novým logem prodávat letos na podzim
  • V dalších zemích světa se do prodeje dostanou příští rok

Společnost Pepsi představila nové logo, které se na nápojích začne objevovat letos na podzim v Severní Americe a Kanadě. V dalších zemích světa se nápoje s novým logem začnou prodávat příští rok. Nové logo se hodně přibližuje designu, který společnost používala v 90. letech. Na ten si pamatuje i široká veřejnost. Pepsi ale bude mít sice logo s retro nádechem ale modernějším stylu, včetně jiného fontu písma a silnějšího okraje loga.


Dle cnn.com oslaví největší konkurent Coca-Coly letos už 125. výročí od založení a svou značku pravidelně aktualizuje. Současné logo bylo představeno už v roce 2008. Nyní ho nahradí výrazný nápis Pepsi v černě ohraničeném kolečku na bílém podkladu mezi červeným a modrým pruhem. Podle marketingového ředitele Pepsi Todda Kaplana má nové logo představovat sebevědomí a energii, kterou značka představuje. Nové logo s výrazným nápisem Pepsi uprostřed loga ozdobené bílým zvlněným pruhem mezi červenou a modrou vlnou dokonale vystihuje poselství společnosti.

Spotřebitelský průzkum odhalil, že se lidem líbilo logo ze 70. a 80. let. „Bylo tam implicitní spojení, o kterém jsme si mysleli, že tam dnes ani není. Výzvou pro nás bylo, jak můžeme vzít něco, co bylo součástí naší minulosti, a promítnout to do současnosti a budoucnosti,“ uvedl Todd Kaplan pro usatoday.com.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze