Společnost Pepsi představila nové logo, které se na nápojích začne objevovat letos na podzim v Severní Americe a Kanadě. V dalších zemích světa se nápoje s novým logem začnou prodávat příští rok. Nové logo se hodně přibližuje designu, který společnost používala v 90. letech. Na ten si pamatuje i široká veřejnost. Pepsi ale bude mít sice logo s retro nádechem ale modernějším stylu, včetně jiného fontu písma a silnějšího okraje loga.
Allow us to reintroduce ourselves… 👀#Pepsi #PepsiProud #Design pic.twitter.com/zWXHlfEHiu
— Todd Kaplan (@T_Kap) March 28, 2023
Dle cnn.com oslaví největší konkurent Coca-Coly letos už 125. výročí od založení a svou značku pravidelně aktualizuje. Současné logo bylo představeno už v roce 2008. Nyní ho nahradí výrazný nápis Pepsi v černě ohraničeném kolečku na bílém podkladu mezi červeným a modrým pruhem. Podle marketingového ředitele Pepsi Todda Kaplana má nové logo představovat sebevědomí a energii, kterou značka představuje. Nové logo s výrazným nápisem Pepsi uprostřed loga ozdobené bílým zvlněným pruhem mezi červenou a modrou vlnou dokonale vystihuje poselství společnosti.
Spotřebitelský průzkum odhalil, že se lidem líbilo logo ze 70. a 80. let. „Bylo tam implicitní spojení, o kterém jsme si mysleli, že tam dnes ani není. Výzvou pro nás bylo, jak můžeme vzít něco, co bylo součástí naší minulosti, a promítnout to do současnosti a budoucnosti,“ uvedl Todd Kaplan pro usatoday.com.