Podívejte se na ten luxus. Air France představilo novou první třídu

Podívejte se na ten luxus. Air France představilo novou první třídu
Fotografie: Air France
  • Každá suita v první třída má délku přes tři metry a táhne se přes pět okének
  • Pasažér má k dispozici sedačku i otoman, dvojici displejů a prvotřídní techniku
  • Unikátem jsou tlusté závěsy poskytující dokonalé soukromí
  • Součástí první třídy jsou pokrmy připravené michelinským šéfkuchařem a špičkový servis na zemi

Aerolinka Air France dnes představila novou generaci své vlajkové první třídy, kteru označuje jako „La Premiere“ Představuje to nejlepší, co ve světě komerčního letectví můžete najít, pokud nechcete letět přímo privátním tryskáčem.

Air France La Premiere

Air France je jednou ze čtyř evropských aerolinek, které nabízí první třídu, tedy exkluzivní kabinu prostorností, luxusem (i cenou) posazenou nad business třídu. Současnou generaci první třídy má francouzský vlajkový dopravce ve svých vybraných letadlech od roku 2014 a po více než deseti letech se dočkáváme nové generace.

Nejdelší suita

Spíše než jako revoluci lze novou sedačku označit jako evoluci. Air France zachovalo světlý, elegantní a naprosto minimalistický design, který je francouzsky „chic“. Na palubě nalezneme opět pouze 4 suity, které jsou ale nově delší. Se svojí délkou přes tři metry se táhnou přes 5 okének letadla a jde tak o nejdelší první třídu v letadle na světě. Každá suita má plochu 3,5 metru a díky přidané délce nabídne nově jak sedadlo, tak velký pohodlný otoman. Ten si cestující může polohovat a z relaxační polohy jej rozložit až na 2 metry dlouhou a 75 centimetrů širokou postel pro pohodlné spaní.

Zatímco polohovatelná sedačka je určena na práci a stolování, otoman na relaxaci a spaní. Na rozdíl od jiných aerolinek se Air France rozhodlo neoddělit suity pevnou „zdí“, nýbrž zachovat unikátní závěsy od podlahy až po strop. Z intenzivních diskuzí se zákazníky totiž vyplynulo, že právě toto řešení preferují, závěsy jsou ale nově mnohem tlustší, což znamená lepší zvukovou izolaci. Zároveň nabízejí dokonalé soukromí.

Dvě televize a vybrané pokrmy

Každá suita nabídne dvě 32palcové 4K obrazovky, na kterých můžete sledovat až 1500 hodin video obsahu. Všechny funkce pak lze ovládat tabletem. Nechybí ani dvojice bezdrátových nabíječek, USB-C, USB-A i standardní zásuvka. Výsuvné přihrádky pak pojmou hned dvě palubní zavazadla, boty a k dispozici je i skřínka na šaty, kabáty či obleky.

Součástí první třídy je naprosto špičkový servis, zahrnující pokrmy od věhlasných tříhvězdičkových michelinských šéfkuchařů. Čtyři cestující v první třídě mají 2 dedikované palubní průvodčí.

Na letiště i k letadlu limuzínou

Špičkový servis začíná ale již na zemi. Air France vyzvedne cestující limuzínou, která vás přiveze na letišti do zcela odděleného prostoru, kde se vás okamžitě ujme portýr, který vám odveze zavazadla, postará se o jejich odbavení a odvede vás do salonku první třídy, kde si lze užít jak prvotřídní jídlo, tak masáže. K letadlu vás následně odveze opět limuzína.

Nová první třída bude k dispozici od jara letošního roku. První linkou s novou první třídou bude Paříž – New York. V červnu jsou jednosměrné letenky dostupné za přibližně 300 až 400 tisíc Kč. Postupně poté přibudou linky do San Francisca, Tokia nebo Singapuru s tím, jak bude novou kabinou Air France vybavovat další letadla. Nová první třída bude prozatím dostupná v letadlech Boeing 777-300ER.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze