Zpřístupnění funkce odložené platby Mall Pay proběhne ze strany ComGate automaticky a samotné využívání je skutečně jednoduché. Pokud e-shop využívá platební rozcestník, bude platba pomocí Mall Pay nabídnuta automaticky. U platebních tlačítek v nákupním košíku stačí vytvořit nové a spárovat ho s platební bránou. V případě uzavřené běžné smlouvy s ComGate tedy není s Mall Pay třeba podepisovat cokoli dalšího.
V rámci pilotního projektu začaly přes ComGate odloženou platbu Mall Pay nabízet například e-shopy značek Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna. „Naši klienti z řad e-shopů se mohou těšit na další navýšení počtu dokončených plateb. Věříme, že možnost odložení platby ovlivní nákupní chování již při výběru zboží – povede k volbě dražších variant zboží nebo k většímu počtu zakoupeného zboží v e-shopu,” přibližuje výhody Mall Pay Jakub Ouhrabka, ředitel ComGate Payments.
Každému zákazníkovi Mall Pay umožní zdarma přeskočit placení o 14 dní do výše až 5 000 korun. Ti, kteří možnost platby za zboží nebo služby pomocí Mall Pay využijí, budou přesměrováni na rychlé prověření na webu Mall Pay. U klientů Mall Pay stačí zadat telefonní číslo a e-mailovou adresu, noví klienti doplní ještě jméno a adresu. Ihned po úspěšném ověření zákazníka je e-shop informován o tom, že platba je schválena a může expedovat zboží.
„Informace o objednávce se zákazníkům následně uloží do klientské zóny Mall Pay, kde je možné objednávku do 14 dní zaplatit. A to jak přes web, tak v aplikaci. Využít je možné libovolné možnosti platby – kartou online, bankovním převodem nebo bankovním tlačítkem,” vysvětluje Jan Bruder, obchodní ředitel Mall Pay. Na základě zkušeností Mall Pay přináší loajálnější a o 20 % častěji nakupující zákazníky. Zároveň vykazuje asi 2× vyšší šanci na dokončení nákupu oproti jiným platebním metodám a její přítomnost v platebním mixu o 10 % snižuje preferenci nákladné dobírky. Při využívání odložené platby přes ComGate získává e-shop navíc výhodnější podmínky než při platbě kartou. Na své peníze zároveň nečeká a obdrží je obratem.
„Spoluprací s ComGate zásadním způsobem zvyšujeme pokrytí trhu. K současným skoro dvěma stovkám e-shopů, u kterých je Mall Pay možné využít, tedy ve velkém přibývají další,” uvádí Jan Bruder. „Naším cílem zůstává vývoj platební služby, která bude benefitem pro e-shopy i zákazníky a nabídne co nejjednodušší implementaci i každodenní využití.” Mall Pay by kromě počtu partnerských e-shopů díky spoluprací s ComGate rád navýšil i počet transakcí. Ten loni stoupl na dvojnásobek na 130 tisíc plateb v hodnotě stovek milionů korun.