Smarty.cz představuje moderní prodejnu pro hráče, do konce roku jich otevře deset

Fotogalerie
Smarty.cz představuje moderní prodejnu pro hráče, do konce roku jich otevře deset
Fotografie: Ioannis Papadopoulos, fZone.cz
  • Budování sítě kamenných prodejen je součástí expanze skupiny Smarty Brands. po loňské akvizici JRC
  • V prodejnách s moderním designem a zvětšenou plochou najdou lidé sortiment, na který jsou zvyklí ze Smarty.cz i JRC
  • První prodejna Smarty.cz se otevře v OC Europark v Praze-Štěrboholech, ještě letos jich po celém Česku vyroste 10

Smarty.cz zahajuje expanzi na maloobchodním trhu s elektronikou a gamingem. Představuje první novou prodejnu spojující značku Smarty.cz s JRC, kterou vloni získala do své stáje. Současné prodejny JRC budou postupně nahrazeny novými většími a moderními prodejnami, ve kterých zákazníci nakoupí sortiment obou značek. „Jde o kombinaci, která u nás zatím neexistuje. Lidé najdou na jednom místě to nejlepší ze Smarty.cz i oblíbenou značku JRC s širokou a zavedenou nabídkou pro gaming,“ popisuje novou synergii značek Petr Syrůček, zakladatel a majitel Smarty Brands.

Expanze do kamenných prodejen má podpořit růst skupiny. Ta je dnes silná především v online prodeji díky e-shopu smarty.cz a je vedoucím prémiovým resellerem značky Apple na českém trhu díky své značce iWant. Nová síť kamenných obchodů bude místem prodeje, výdeje zboží a servisu zákazníkům. „Devět let jsme pracovali a budovali silnou zákaznickou základnu. Nabírali jsme také zkušenosti s provozováním špičkových prodejen, služeb a servisu díky naší spolupráci se značkou Apple. Nyní tohle všechno využijeme pro další expanzi do retailu s elektronikou. Otevíráme nové prodejny, máme novou vlastní značku počítačů TIGO a připravujeme i vlastní značku příslušenství. Chceme být jedním z klíčových hráčů na trhu,“ doplňuje Petr Syrůček.

Do konce roku deset prodejen, do roku 2024 na čtyřicet

První prodejnu Smarty.cz můžou zákazníci navštívit už od 7. května v OC Europark v Praze-Štěrboholech. „Do srpna plánujeme otevření celkem šesti prodejen – dvou v Praze a po jedné v Olomouci, Hradci Králové a Teplicích. Do konce roku by jich pak mělo fungovat po celém Česku už deset. A za dva roky jich budeme mít v Česku i na Slovensku kolem 40,“ předestírá Petr Syrůček.

Smarty.cz

V nových prodejnách si budou zákazníci moci vybrat a vyzkoušet ty nejnovější hry na PC i konzole, koupit si nový herní merch nebo se s vyškoleným prodejcem poradit, jak co nejlépe na míru sestavit vlastní počítač. Vedle toho si budou moct vyzkoušet nové mobilní telefony nebo se třeba poradit o tom, jak si zařídit chytrou domácnost.

Špičkový zákaznický zážitek i design

Na designu nových prodejen spolupracovala skupina Smarty Brands s Bakof Group. Obchody jsou vizuálně rozdělené na dvě části černou a bílou barvou. Černá část je věnována gamingu, bílá patří Smarty.cz. Základem je moderní, na první pohled jednoduchý, ale sofistikovaný a graficky čistý design.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze