Student Agency chystá investice ve výši 100 milionů Kč do inteligentních aplikací

Student Agency chystá investice ve výši 100 milionů Kč do inteligentních aplikací
Fotografie: pixabay.com
  • Student Agency změnila kompletně strukturu řízení produktů cestovních služeb; řídící strukturu posílili noví manažeři a bude investovat v první fázi 100 milionů Kč do dalšího rozvoje inteligentních prodejních aplikací a digitalizace služeb
  • Během letošního roku představí unikátní prodejní aplikaci, která umožní jednoduše na pár kliknutí a na jednom místě naplánovat například cestu kolem světa z prostředí vlastního obývacího pokoje

Zisk v řádech milionů Kč přinesl projekt vlakových spojů do Chorvatska, kde si Student Agency úspěšně vyzkoušela integrovanou nabídku cestovních služeb – od jízdenek přes ubytování až po další návazné služby. Právě tento přístup je inspirací pro další rozvoj služeb a přípravu prodejních nástrojů, kdy si klient koupí podle svých potřeb a požadavků on-line na jednom místě v jedné aplikaci všechno, co potřebuje pro svou cestu. Firma plánuje zaměstnat až 100 lidí, kteří se zabývají vývojem a inovacemi, jak oznamuje v tiskové zprávě. Investovat do celého procesu hodlá v první fázi zhruba 100 milionů korun.

Naším cílem je uvést na trh nové prodejní aplikace, aby si člověk například z obýváku naplánoval cestu kolem světa a nemusel to řešit s pěti poskytovateli, ale vše udělal na jedno kliknutí. Také případné změny, či komplikace by měl opět vyřešit jednoduše v naší inteligentní aplikaci a my mu okamžitě pomůžeme. Ušetří tím čas a také peníze,” uvedl Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu.

Budoucí inteligentní aplikace cestovních služeb přinese zákazníkům nové možnosti. Bude kombinovat jak služby Student Agency, tak dopravce RegioJet a dalších partnerů. Bude nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování. Pro zákazníka nebude problém zarezervovat si cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď, ubytování, pojištění a tak dále – včetně například asistence a služeb spojených s aktuální pandemií COVID-19. Všechny informace o cestě uvidí na svém displeji a bude moci kdykoli online využívat celou řadu doplňkových služeb, bonusů a výhod. Vše bude mít navíc dostupné na jednom zákaznickém účtu spolu s dalšími informacemi a personifikovanými nabídkami.

Součástí změn a orientace na další růst a nové projekty je nábor dalších odborníků. Nejméně stovku nových zaměstnanců přijme Student Agency do oblasti IT vývoje a digitalizace. Investovat do celého procesu hodlá v první fázi zhruba 100 milionů korun. Student Agency chce koronavirovou pandemii využít v příležitost, jak se stát tahounem v oblasti digitalizace v dopravě a cestovního ruchu.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze