Chytré brýle mohou blokovat reklamy v reálném světě

Chytré brýle mohou blokovat reklamy v reálném světě
Fotografie: Stijn Spanhove
  • Vývojář napsal blokovací aplikaci pro chytré brýle
  • Ta vyruší například billboardy, světelné panely a další reklamní sdělení ve skutečném světě

V posledních měsících začal Google vést otevřenou válku s těmi, kdo ve svých prohlížečích blokují reklamu. Googlu to vadí zejména na YouTube, které je na provoz nejnáročnější. Poselství je jasné: zaplaťte si za Premium, nebo přispívejte na provoz alespoň sledováním reklamních sdělení. Paradoxní je, že u reklam, ze kterých Google nic nemá, naopak takové chování podporuje.

Belgický softwarový inženýr Stijn Spanhove nedávno vyvinul důmyslnou aplikaci pro rozšířenou realitu (AR), která slouží k identifikaci a blokování reklam v reálném životě, včetně billboardů a značek výrobků. Pro představu, aplikace funguje na brýlích pro rozšířenou realitu páté generace od Snapu a využívá umělou inteligenci Gemini od Googlu k identifikaci a blokování reklamních billboardů a značek v reálném světě. Jak ukazuje video výše, chytré brýle po spuštění aplikace a blokují reklamy na billboardech, v novinách a na plakátech.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze