Většina chytrých brýlí se soustředí z podstaty věci primárně na to, aby nabídly nějakou zajímavou technologii. Výsledkem je pak zařízení, které možná plní svůj účel, ale vypadá prostě „divně“ a jen málokdy plní důležitou úlohu brýlí – být stylovým a možná i módním doplňkem.
Už na loňském CESu získaly brýle Solos ocenění Innovation Award za svou kolekci chytrých brýlí AirGo 2. Stejné pocty se dostalo i nadcházející generaci s číslem tři.
AirGo3 je nová 3. generace chytrých brýlí Solos AirGo navržená s novým závěsem SmartHinge, který umožňuje personalizované styly předních obrouček pro módní, sportovní i každodenní nošení. Tyto chytré brýle jsou vybaveny baterií s celodenní výdrží a nabízejí pokročilý design Whisper, který poskytuje 360° prostorový zvuk a nejvyšší úroveň zvukového výstupu mezi všemi chytrými brýlemi na trhu. Brýle AirGo3 jsou voděodolné dle IP67, tím pádem chráněny před deštěm a politím. Mezi nabízené funkce patří směrový design reproduktorů, potlačení hluku, řízení hluku větru a řízení zdraví a kondice.
K vidění byla také připravovaná verze brýlí Solos AirGo3 PRO. Verze PRO postavená na platformě AirGo3 představuje první sluchové chytré brýle na světě s otevřenou konstrukcí a situačním povědomím. Stylový a „snadno nositelný“ design brýlí AirGo3 PRO integruje obě funkce chytrých brýlí a naslouchadel, čímž pomáhá lidem snadněji pracovat, chytřeji žít a lépe slyšet. Sluchátka AirGo3 PRO využívají technologii patentovanou technologii WhisperPro Audio, která odstraňuje okolní hluk a umožňuje zpětnou vazbu ozvěny ke sběru a zesílení hovorů i vybraných zvukových signálů. Základní chytré brýle AirGo3 je možné zakoupit již nyní, zatímco verze PRO bude k dispozici později v tomto roce. Ceny ještě nebyly ohlášeny, ale jako vodítko cenové hladiny lze brát předchozí generaci, která se prodává za 200 dolarů, tedy asi 6 tisíc korun s českou daní.