Segment chytrých reproduktorů by měl postupně zažívat velký rozmach. Do rozjíždějícího se vlaku se rozhodl včas nastoupit také Apple se svým produktem HomePod. Jak je bohužel u Applu zvykem, nasadil značně vysokou cenu. Na americkém trhu se HomePod nabízí za 349 dolarů, což je v přepočtu 9 tisíc korun s daní, a to není vyloženě málo. Dle současných výzkumů má být cena dokonce primárním důvodem nevelkého úspěchu.
V současné době se na americkém trhu prodaly přibližně 3 milióny kusů Apple HomePodu, což stačí na 6% tržní podíl. Neotřesitelnou pozici jedničky mezi chytrými reproduktory drží Amazon se 70% podílem. Se značným odstupem je pak druhý Google s 24% podílem. Podíl Applu by se však v blízké budoucnosti mohl přeci jen zvýšit. Spekuluje se, že chystá levnější alternativu s cenou kolem pouhých 150 dolarů, cože jsou asi 4 tisíce korun s daní.