Mallpay se změní na Skip Pay. Vyřešil nákupy od platby po vratky a reklamace

Mallpay se změní na Skip Pay. Vyřešil nákupy od platby po vratky a reklamace
Fotografie: Skip Pay
  • U nové služby odpadne nutnost opisování údajů z karty
  • Majitelé Skip karet budou mít zdarma prodlouženou záruku i roční pojištění na zboží
  • Ve vybraných obchodech bude možné rozložit splátky na třetiny bez navýšení

Fintech Mallpay se mění na Skip Pay. Nový název je posledním krokem transformace, která mimo jiné přináší výrazné rozšíření služeb. Nově bude Skip Pay rozvíjet koncept takzvaného chytrého nakupování, které umožní pohodlně a bezpečně vyřešit v jedné službě nákup od platby až po případnou reklamaci nebo vratku. Skip Pay zároveň vstupuje na trh s novým produktem Skip Třetina, který by měl obchodníkům pomoci zvládnout vánoční sezonu. K definitivní změně názvu i služeb dojde 7. října 2022.

„Aby vaše platby skákaly, jak pískáte“. Nový název služby odkazuje na jednoduchost, s jakou chce Skip Pay transformovat nejen samotný okamžik platby, ale i další navazující kroky. A to až do momentu, kdy je zákazník s nákupem zcela spokojen. Díky Skipu tedy odpadne nejen nutnost opisovat při placení údaje z karty, ale také složité vracení zboží, jeho reklamace nebo uplatnění prodloužené tříleté záruky či ročního pojištění, které budou mít majitelé Skip karet zdarma. Vše nyní půjde vyřídit jednoduše na několik kliknutí přímo v aplikaci.

Skip Pay

Chytré placení je nový koncept, ze kterého chceme v e-commerce udělat nový standard. Na celý proces nakupování on-line jsme se podívali celistvě a pochopitelně očima zákazníka. A dokázali ošetřit všechna slabá místa spojená nejen s placením, ale s celým nákupem,“ uvádí Richard Kotrlík, CEO Skip Pay. „Zodpovědnost e-shopu za nákup totiž nekončí momentem, kdy zákazník zboží zaplatí – jde mnohem dál. A my jsme momentálně jediní, kdo ji dokáže plně převzít na sebe. Výhodně pro e-shop a maximálně pohodlně pro zákazníka.

Nákup na Třetinu potěší obchodníky

Novinkou se stane také nový produkt nazvaný Skip Třetina. Ten umožní zaplatit ve vybraných e-shopech zboží ve třech po sobě jdoucích splátkách bez jakéhokoli navýšení. Pro své e-shopy ho jako první nabídnou platformy Shoptet, Retailys nebo eBrána. V pilotním provozu ho nabídnou například slevový cestovní portál Travelking nebo e-shopy MůjKoberec a Benlemi. Pro celý trh bude Skip Třetina otevřena na konci října.

Skip Pay

Služba chce bodovat především jednoduchostí a pracovat s přesahy do běžného kamenného retailu. Noví zákazníci ji budou moci snadno využít i přímo na prodejnách, kde jim se zřízením mohou pomoci proškolení obchodníci. Identifikace zájemce proběhne digitálně přes BankID, k dokončení nákupu bude stačit uložit platební kartu, ze které se jednotlivé splátky automaticky uhradí v konkrétní den v měsíci.

Spojili jsme maximální jednoduchost pro všechny zákazníky – i ty, kteří zatím náš Skip Pay nevyužívají – a přívětivost vůči obchodníkům. Skip Třetina chce být tím nejvýhodnějším win-win modelem pro letošní vánoční sezonu,“ potvrzuje Richard Kotrlík s tím, že i u Třetiny bude Skip Pay bedlivě hlídat, komu ji umožní využít. „Skip Třetina má přinést jednoduché a chytré, ale také zodpovědné nakupování. Tomu je samozřejmě podřízen i náš skóring, který ji nabídne jen zákazníkům, pro které je využití takové služby bezpečné a kterým by v budoucnu neměl způsobit problémy. Na obchodnících pak bude, jaké zboží s ní dovolí nakupovat.

Skip Pay bude partnerem pro e-shopy, pomůže jim s největšími problémy

Starosti chce Skip Pay přeskakovat i v případě e-shopů. Pro ně se chce stát zásadní oporou v době, kdy se e-commerce transformuje nejen v Česku, ale i ve světě. Bodovat chce oproti globální konkurenci úpravou platebních řešení částečně na míru pro největší hráče. Obchodníkům zároveň zajistí maximálně kvalitní zákaznický zážitek v jedné z nejkritičtějších částí zákaznické cesty. Díky tomu e-shopům přinese nejen dobré hodnocení, ale také vyšší konverzi a loajalitu. V průměru zákazník s odloženkou platí o zhruba třetinu vyšší částku, než je průměr na e-shopu. Což potěší e-shopy všech velikostí.

platba kartou

Našli jsme lék na pokles e-commerce. A nyní i jméno, které bude mezinárodně srozumitelné a přesně vyjadřuje, kvůli čemu tu jsme,“ zmiňuje Richard Kotrlík. „Nejen v Česku je platba nadále jedním z důvodů, proč zákazník nakonec nedokončí svůj nákup. Skip Pay dokáže vyřešit nejen tuto výzvu, ale v rámci konceptu ‚chytrého placení‘ dát e-shopům tak silný mix pohodlných nástrojů od platby po vratku zboží, že nákup u nich budou zákazníci vždy hodnotit skvěle.

Delší rozložení splátek i vyšší limity

Představením Skip Třetiny a možností řešit platby, vratky, reklamace, záruku i pojištění na pár kliknutí samozřejmě Skip Pay nekončí. Jeho mise stát se přirozenou součástí každého českého e-shopu s sebou přináší i celou řadu dalších novinek. A některé z nich by měly nastavit zcela nové standardy placení.

Online platba

Novinky budeme přinášet jak pro naše zákazníky, kteří se Skip Pay platí, tak pro e-shopy. Pro klienty s ‚ověřeným účtem‘ plánujeme například zásadním způsobem zvýšit čerpání limitu, a to až do výše 100 tisíc korun. A chystáme také možnost rozložení splátek nákupů na výrazně delší dobu,“ přibližuje nové možnosti Skip Pay Richard Kotrlík. „E-shopům nabídneme možnost nabízet odklad platby pomocí platebního tlačítka až na 30 dnů.

Hlavně zodpovědně

Odložené platby by v letošní sezoně mohlo využít rekordní množství Čechů. Jen pro srovnání – Skip Pay již v současnosti více než dvojnásobně překonal loňská čísla a letos očekává platby v hodnotě 1 miliardy. A přestože jeho obliba roste, nezvyšuje se jeho rizikovost – míra nesplacených odložených plateb se snížila na úroveň pod jedním procentem. Upozornění na platbu v prodlení tak putuje pouze malému zlomku uživatelů, jejichž podstatný díl navíc tvoří ti, kteří se službu pokusili obelstít.

Uvědomujeme si svoji roli. Moc dobře chápeme, že naše platby musí být férové a transparentní a podle toho se chováme. Počínaje skóringem, který v současnosti preventivně neumožní využít naše služby zhruba třetině zájemců, po celý proces péče o zákazníka, který je postaven na vzájemné důvěře a otevřenosti,“ zmiňuje Richard Kotrlík. „A dokud se s námi klient dokáže i po překročení lhůty splatnosti otevřeně bavit, vždy se budeme snažit najít pro něj řešení na míru.

Související články
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze