McDonald’s vylepšuje receptury a slibuje lepší chuťový zážitek

McDonald’s vylepšuje receptury a slibuje lepší chuťový zážitek
Fotografie: unsplash.com
  • V rámci globální iniciativy zavádí ve všech svých restauracích drobné změny
  • Hlavní se týkají způsobu grilování masa, přípravy cibule a žemle
  • Do Big Macu se nyní bude přidávat o 50 % více omáčky
  • Jedná se o jednu z nejzásadnějších změn v historii společnosti McDonald’s

Hovězí burgery, které stále vévodí ročním prodejům společnosti, se letos dočkaly vylepšení. Změny možná nejsou patrné na první pohled, ale chuťově se jedná o nový zážitek. Společnost zavedla nové standardy při grilování masa, jedná se o změnu zejména v nastavení grilu, jehož výsledkem je na povrchu opečenější maso, které je ale uvnitř mnohem šťavnatější. Zákazníci také jistě ocení, že do oblíbeného Big Macu se nyní přidá o 50 % více omáčky. Změny doznaly také žemle, které jsou nyní díky změně jejich složení nadýchanější, vláčnější a na první pohled lesklejší. Také cibule doznává nyní změny. Díky prohřátí cibule přímo na grilu dochází ke zjemnění její chuti a zvýraznění vůně, která ještě více podtrhuje chuť masa i celkový chuťový profil burgeru. V neposlední řadě byly zavedeny také nové postupy v přípravě sýra. Díky kterým se nyní sýr lépe roztaví, zachová si více vůně i chuti a burger neochladí.

Novinky v rámci receptur i přípravných procesů jsou pro společnost velkým krokem, jedná se o jednu z nejzásadnějších změn v historii společnosti McDonald’s. „Ano, je to tak. Aktuálně zaváděné nové procesy jsou, hned po přechodu na nový typ restaurací, který začal v roce 2019, nejzásadnější změnou v třicetileté historii českého McDonald’s. Věříme, že zákazníci rozdíl poznají, ostatně naše průzkumy veřejného mínění to zatím potvrzují. Změny jsou jasně citelné, a to nejen co se samotné chuti burgerů, ale i všech ostatních smyslů, týče. Cílem těchto změn je dosažení dokonalé harmonie chuti. Doufáme, že pravidelní zákazníci novinky ocení a že ti sváteční se k nám budou díky mnohým vylepšením vracet častěji,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s ČR a SK.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze