Jak už od nás víte, NASA pilně testuje a cvičí nový rover, který se příští rok vydá na průzkum rudé planety. Technická stránka věci je bezesporu důležitá, ale stejně tak podstatné je i jméno celé mise, kterým se její úspěchy budou prezentovat veřejnosti.
NASA dostala celkem 28 tisíc esejí, které navrhují to či ono jméno a důvod, proč by se tak mohlo stát. Slovo bude mít i široká veřejnost, která z devíti finalistů zveřejněných na nasa.gov vybere to, které nejlépe charakterizuje myšlenku mise.
A jaká je nabídka?
- Preservance (vytrvalost)
- Vision (vize)
- Fortituide (statečnost)
- Endurance (vytrvalost)
- Promise (příslib)
- Ingenuity (vynalézavost)
- Courage (odvaha)
- Tenacity (houževnatost)
- Clarity (jasnost)
Hlasovat na výše uvedeném odkazu můžete i vy. NASA vás pak upozorní, že případné vítězství bude jen formální a poslední slovo si ponechá organizace, ale určitě k němu bude přihlížet.