O fascinující reklamní kampani Elona Muska v rámci jeho společnosti The Boring Company jsme již nedávno psali. Musk se rozhodl prodávat v rámci propagace vlastní plamenomet, který splňuje všechny podmínky pro volných prodej. Tento tah se ukázal jako brilantní, jelikož se během 5 dnů prodalo všech 20 tisíc kusů. Vládě Kalifornie a dalším se ovšem taková propagace nelíbí a pokoušejí se prodej zarazit.
Stejný názor sdílí i řada přepravců, kteří podle své reakce odmítají přepravovat cokoliv, co se jmenuje „Flamethrower“ (anglicky plamenomet). Musk a jeho společnost mají ovšem pro takové společnosti vcelku vtipné řešení. Pozměnily totiž na oficiálních stránkách název produktu na „Not a flamethrower“. Jak vstřícně budou přepravci reagovat je otázkou, ale alespoň samotný Musk je stále nad věcí a jako vždy bere vše s dávkou zdravého humoru.
Zdroj: boringcompany.com