Rufus je nákupní asistent od Amazonu poháněný umělou inteligencí

Rufus je nákupní asistent od Amazonu poháněný umělou inteligencí
Fotografie: pixabay.com
  • Rufus je zatím dostupný v beta verzi pro americké zákazníky
  • Dokáže odpovídat dotazy ohledně produktů nebo je porovnávat

Amazon představil nového generativního nákupního asistenta s umělou inteligencí Rufus. Chatbot je vyškolen na základě katalogu produktů Amazonu, recenzí zákazníků, dotazů a odpovědí komunity a informací z celého webu. Zatím je k dispozici pouze omezenému okruhu zákazníků Amazonu, ale v příštích týdnech se rozšíří mezi všechny zákazníky používající anglickou mutaci obchodu.

Amazon doporučuje požádat Rufuse o obecné rady týkající se kategorií produktů, například na co se zaměřit při nákupu sluchátek. Může také poskytnout kontextové rady a poskytnout náhled na produkty založené na konkrétních činnostech nebo událostech. Dalšími příklady jsou žádosti o porovnání kategorií produktů. Kromě toho může doporučit dárky pro osoby s určitým vkusem nebo doporučení pro nákupy na svátky.

Asistent tak dokáže odpovědět na otázky následujícího typu:

  • Co je třeba zvážit při nákupu běžeckých bot?
  • Jaké jsou rozdíly mezi běžeckou obuví pro trail a silniční běh?
  • Je tato pálka vhodná pro začátečníky?
  • Lze tuto bundu prát v pračce?

Rufus se dnes spouští v beta verzi pouze pro „malou skupinu zákazníků“ a těm se objeví po aktualizaci mobilní aplikace Amazonu. Asistent bude pokračovat v zavádění pro americké zákazníky v následujících týdnech. Jakmile budete do beta verze vpuštěni, můžete Rufuse přivolat zadáním nebo vyslovením dotazu do vyhledávacího řádku. V dolní části obrazovky se zobrazí chatovací okno Rufus.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze