Skip Pay nově umožňuje rozložit celé měsíční vyúčtování na splátky až na 37 měsíců. Fintech služba z portfolia ČSOB tím podle vlastních slov reaguje na potřeby klientů, kteří se čas od času potýkají s většími a nečekanými výdaji – například v případě stěhování, poruchy auta nebo náročnější domácí opravy. „Ve Skip Pay neustále rozšiřujeme paletu scénářů, ve kterých mohou být služby Skip Pay pro naše zákazníky užitečné. Už dnes zákazníkům umožňují pohodlně odložit platbu nebo ji rozdělit do několika částí bez navýšení. Nyní naše služby posouváme na novou úroveň – přidáváme možnost rozesplátkovat si celé vyúčtování až na 37 měsíců. Tato novinka otevírá dveře lidem, kteří potřebují jednorázově zvládnout větší výdaj, ať už kvůli stěhování, nečekané opravě nebo jiným neplánovaným výdajům,“ říká Richard Kotrlík, CEO Skip Pay.
Na rozdíl od tradičních splátkových produktů, které jsou vázané na konkrétní nákup na e-shopu, nabízí Skip Pay výrazně větší flexibilitu. Klient může v průběhu měsíce běžně nakupovat v rámci svého limitu a až následně se rozhodnout, zda své vyúčtování splatí jednorázově, nebo si ho rozloží – a to buď celé, nebo jen jeho část.
„Nechceme nahrazovat klasické splátkové produkty na e-shopech – naším cílem je dát lidem volnost a čas i zpětně. Nyní si totiž mohou rozložit své již vzniklé vyúčtování – bez toho, aby museli vybírat konkrétní produkt nebo řešit zdlouhavé schvalování u obchodníka. Nově tak přidáváme možnost rozložit větší výdaje na delší dobu, v případě splátek již s úrokem. Zákazník samozřejmě může splatit vše předčasně,“ vysvětluje Richard Kotrlík.
Zástupci společnosti dodávají, že o službu je od samého spuštění zájem – už během prvního měsíce ji využily stovky klientů a objem rozložených splátek dosáhl několika milionů korun. Přesto Skip Pay zdůrazňuje, že nemá ambice nahrazovat klasické splátkové produkty. Novinka je aktuálně dostupná pouze klientům s balíčkem Maxi a platební kartou Skip Pay, nikoliv těm, kteří platí přes e-shop bez registrace.
Vše pak probíhá v rámci aplikace Skip Pay, bez nutnosti schvalování konkrétního nákupu u obchodníka. Úrok je účtován jen v případě zvoleného rozesplátkování – a stejně jako doposud má klient vždy možnost splatit vše předčasně a bez sankcí.
Skip Pay zároveň ujišťuje, že stále klade důraz na odpovědné poskytování úvěrů. Nová funkce je proto dostupná pouze klientům, kteří projdou posouzením bonity a dostanou finančně zdravý limit. „Nadále platí, že díky našemu skóringovému mechanismu dokážeme přesně vyhodnotit, komu tuto flexibilitu nabídnout, aby se při využívání našich služeb nedostal do problémů. Naší vizí zůstává být hlavní platební metodou pro online nákupy a pomáhat lidem řídit jejich každodenní finance jednoduše, přehledně a s maximální vstřícností. S rozesplátkováním vyúčtování jsme k tomu zase o krok blíž,“ uzavírá Richard Kotrlík.