Nabídka bezdrátových reproduktorů je více než široká, avšak jsou si v mnohém podobné – jak funkcemi, tak vzhledem. Naštěstí se najdou i výrobci, kteří jsou ochotní experimentovat a namísto plastové krabičky pro párty v přírodě nebo u bazénu vyrobí kousek, který neudělá ostudu ani jako vytříbený doplněk interiéru.
I když to vypadalo, že skleněný reproduktor Sony, s jehož minulou generací jsme měli čest i v redakci, bude jen jakýmsi experimentem, jeho další zpracování dokazuje, že si našel v nabídce Sony své jasné místo. Opět se tak můžete těšit na působivou kombinaci 360° zvuku s atmosférou, kterou můžete navodit 32 úrovněmi osvětlení, popřípadě imitací světla svíčky. O basovou složku se postará 46mm měnič ve spodní části, zatímco výšky vznikají přímo ve sloupci z organického skla. Jako zdroj zvuku poslouží telefon připojený přes Bluetooth a o vysokou kvalitu přenášeného zvuku se postará kodek LDAC.
I když se počítá zejména s použitím v domácnosti, díky vestavěné baterii s kapacitou na 8 hodin provozu se obejdete i bez elektrické sítě. K dobíjení slouží USB-C.
Stejně jako u předchozích generací si Sony za svůj neotřelý projekt nechá řádně zaplatit. Prodejní cena pro USA byla stanovena na 350 dolarů. Pokud připočteme i českou DPH, dostaneme se na částku okolo 9,5 tisíce korun.