U poskytovatelů internetu a dalších služeb je obvyklé, že mají dva druhy nabídek: jednu pro fyzické osoby a druhou pro firemní zákazníky. U té druhé totiž není takový tlak na cenu, ale na druhou stranu jsou potřeba specifické doplňkové funkce, jako lepší podpora, garantovaná dostupnost nebo mnohem vyšší rychlosti a objemy přenesených dat.
S podobnou premisou přichází i Stralink, který nabídku pro firmy prodává primárně jako Komunitní brány. Díky nim jsou satelity Starlink schopny poskytovat rychlost podobnou optickým vláknům, přičemž místní poskytovatelé distribuují konektivitu do domácností a podniků pomocí optických vláken na poslední míli, pevného bezdrátového připojení a mobilního bezdrátového připojení.
Starlink už se také chlubí první instalací: „Naše první komunitní brána na odlehlém ostrově Unalaska na Aljašce je schopna poskytovat 10 gigabitů symetrické propustnosti pro uplink a downlink, což je dostatečné pro obsluhu tisíců nových zákazníků, a to při více než 99% provozuschopnosti.“ Snímky komunitní brány v Unalasce také ukazují, že zařízení vypadá velmi podobně jako stávající pozemní stanice společnosti Starlink, které jsou připojeny k optickým sítím a přenášejí internet na satelity společnosti na oběžné dráze nad zemí.
Jakkoli vypadají dané parametry, v českých luzích a hájích asi nenahradí stávající způsoby připojení k internetu u místních poskytovatelů. Kromě počátečního poplatku 1,25 milionu dolarů (asi 28,5 milionu korun) si společnost plánuje účtovat od firemních zákazníků 75 000 dolarů (1,7 milionu korun) za Gb/s měsíčně. Poskytovatelé internetových služeb budou muset také poskytnout pozemek, energii a zvedací zařízení.