Po únorovém zahájení prodeje se na chvíli rozpoutalo šílenství ohledně zájmu o první chytré brýle od Applu, a to takového, že ceny na neoficiálním trh vystřelily k nebesům. Pak ale přišly první recenze a také problémy. Pozornost věnovaná brýlím tak poměrně rychle opadla a podle bloomberg.com se to projevuje i na zájmu.
„Poptávka po demoverzích se výrazně snížila. Lidé, kteří si rezervují schůzku, se často nedostaví a prodej, alespoň na některých místech, se snížil z několika kusů denně na pouhou hrstku za celý týden. Apple také musel posílit marketing na své domovské stránce online. V horní části webu je obrovská propagační kampaň na Vision Pro, která je nejagresivnější od zahájení prodeje zařízení na začátku února,“ shrnuje list zkušenosti mnoha prodejců po celé zemi.
Následují spekulace, co k tomuto stavu vedlo. Brýle zatím postrádají nějakou „killer app“, která by dovolila něco jiného, než současná elektronika. Pravděpodobnější ale je, že se okruh možných zájemců, kteří jsou ochotni utratit takovou částku, velice rychle vyčerpal. Proto by v následujících generacích měly přijít i cenově přijatelnější modely. Očekává se, že Apple v roce 2024 vyrobí méně než 400 000 sluchátek Vision Pro kvůli složitosti výroby a také sníženému zájmu.