LG na veletrhu CES v Las Vegas představilo novou značku ThinQ, kterou ponesou všechny její výrobky, které jsou nějakým způsobem chytré, nebo budou mít dokonce prvky umělé inteligence. Značkou ThinQ budou označeny třeba robotický vysavač nebo klimatizace, které se postupně učí vašim životním návykům. Značka nebude chybět ani na nových ledničkách, pračkách a mnoha dalších produktech chytré domácnosti, které LG vyrábí.
ThinQ ale není pouze značkou, ale i platformou, která se postupně učí na základě používání všech produktů ThinQ a přizpůsobuje se jejich použití. Nový domácí robot LG Cloi vám tak například nastaví pračku na praní sportovního oblečení, pokud ve vašem kalendáři vidí, že půjdete zítra cvičit. Produkty s ThinQ jsou tak vzájemně propojené a spolupracují spolu. Pokud odjíždíte na dovolenou, uvede většinu produktů do režimu spánku a sníží tak výrazně spotřebu energie.
LG už zavedlo první uklízecí roboty a roboty, které radí cestujícím na letišti v Soulu. Na tiskové konferenci LG vyzdvihovalo také investice do autoprůmyslu. Hardware s LG ThinQ tak bude moci například radit s nabíjením elektromobilu nebo rozpoznávat únavu řidiče. V budoucnosti bude LG ThinQ na základě obličejů a nálady pasažérů upravovat klimatizaci i druh a hlasitost hudby v autě. Se značkou ThinQ od LG se tak budeme v budoucnu setkávat na každém kroku a uživatelům bude říkat, že je daný výrobek určitým způsobem chytrý.
LG se kamarádí s Googlem
Součástí LG ThinQ je také hlasové ovládání, které je stěžejním tématem letošního veletrhu CES. Zatímco Samsung jde svou cestou a buduje svého vlastního asistenta jménem Bixby, LG se rozhodlo přimknout ke Googlu a pro hlasové ovládání bude kompletně využívat Google Asistenta. V telefonech již funguje, kompletně ho ale bude LG používat například v televizích, které zároveň disponují umělou inteligencí ThinQ. I přes to, že televize od LG nadále používají vlastní software od LG, Google Asistent bude velmi hluboce integrován. K dispozici budou Google Fotky, Mapy a další aplikace.