T-Mobile informuje o tom, že přichystal nejen pro své zamilované zákazníky originální dárek k Valentýnu. Sám jej propaguje tak, že: „přivede partnerovu pozornost k důležitějším věcem, než je displej mobilního telefonu“. Sada chytrého spodního prádla obsahuje speciální čipy, které umlčí telefon partnera uvedením do „láskyplného“ (tedy off-line) módu. Sady chytrého spodního prádla se začaly prodávat od dnešního dne na webových stránkách www.lovemagenta.com. Prodejem chytrého spodního prádla chce T-Mobile lidem připomenout, „aby pro zálibu v digitálních technologiích nezapomínali na potřebu intimní blízkosti ve vztazích“, jak zní v tiskové zprávě. Od 6. února podpoří T-Mobile nabídku chytrého spodního prádla kampaní na sociálních sítích pod sloganem „Stačí vydat ten správný signál“.
Set dvou kusů chytrého spodního prádla magentové barvy mohou partnerské dvojice objednávat v libovolné kombinaci. Prádlo má v kapsičce zadního dílu místo pro čip „lásky“, který po propojení s aplikací v telefonech partnerů pomůže obohatit partnerské vztahy. Čip v prádle lákajícího partnera jednoduše namíří pozornost svého protějšku vůči od telefonu či tabletu směrem k milostným aktivitám. Telefon vábeného partnera spárovaný s čipem najednou začíná vyhrávat romantickou hudbu a přepíná se do off-line módu. Nastavení Love Mode, které blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy, musí příjemce návrhu v telefonu potvrdit.
T-Mobile dodává, že nabídkou chytrého spodního prádla reaguje na skutečnost, kterou pociťuje stále více uživatelů. Digitální technologie ovlivňují životy lidí víc, než si mnohdy přejí. Například reprezentativní výzkum mezi dospělou českou populací (18–65 let), který pro T-Mobile zpracovala společnost Ipsos, ukázal, že celých 85 % lidí považuje za správné občas si od technologií odpočinout. Jednou týdně si však digitální detox dopřeje pouze 28 % dotázaných. „Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ upozorňuje mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.
Balení chytrého spodního prádla / Connected Underwear vyjde na 25 eur a obsahuje textilní tašku Love Magenta se stahovací šňůrkou, jeden pár spodního prádla (na výběr pánské boxerky a dámské kalhotky) a dva Love čipy o velikosti 40 mm × 24 mm × 3 mm. Více informací o produktu najdete na tomto odkazu.