Společnost Tesco dnes oznamuje tři zásadní závazky ke zvýšení prodeje zdravých potravin ve svých obchodech a online. Jmenovitě jde o tyto cíle:
- Do konce roku 2022 zvýšit prodeje zdravějších produktů vytvořením vhodné metodiky na základě stanovení výchozí pozice a cílů značky.
- Do roku 2025 zvýšit prodeje rostlinných alternativ masa o 300 %.
- Vypracovat plán na zdravější výrobky vlastní značky prostřednictvím reformulace složení ve všech třech zemích.
Tyto tři závazky se vztahují k podnikání společnosti v Česku, Slovensku a Maďarsku a odpovídají obdobně ambiciózním cílům pro podnikání firmy v Británii. Prvním krokem bude zaměřit se na stávající podíl prodejů zdravých produktů a následně si firma stanoví cíl. Rostlinné alternativy masa budou dostupnější a Tesco slibuje, že zahájí rozsáhlejší program změny složení produktů, které povedou k odstranění solí, tuků a cukrů z produktů značky Tesco a přidání vyššího podílu ovoce, zeleniny a vlákniny.
Zůstat zdravý nebylo nikdy důležitější než dnes. Naší ambicí je stát se nejsnazším místem pro nakupování zdravých a udržitelných potravin a pomáhat našim zákazníkům jíst zdravěji. ❤👍
— Tesco Czech (@TescoCZ_MEDIA) May 5, 2021
Více info ➡ https://t.co/pzcQ16YvVD#tesco #health #food #strategy #sustainability #retail pic.twitter.com/0zFGyilE6i
„Chceme zákazníkům co nejvíce usnadnit nakupování zdravějších potravin, protože je to pro mnoho z nich důležité. Tyto nové závazky nám k tomu dopomohou. Následně podnikneme konkrétní kroky, abychom zvýšili prodej ovoce a zeleniny a představili specializované řady rostlinných alternativ masa a FreeFrom. Naše nové závazky zajistí, že každý zákazník – ať už bude u nás nakupovat kdekoli – bude mít ještě lepší přístup k cenově dostupným, zdravým a udržitelným potravinám,“ říká Matt Simister, generální ředitel Tesco ve střední Evropě.