Tesco chce v ČR do roku 2025 ztrojnásobit prodej rostlinných alternativ masa

1
Tesco chce v ČR do roku 2025 ztrojnásobit prodej rostlinných alternativ masa
Fotografie: Tesco
  • Společnost Tesco dnes oznamuje ambiciózní strategii zdravého stravování se závazkem pomáhat zákazníkům v Česku jíst zdravěji a udržitelněji
  • Tři závazky, které firma dnes představila, se vztahují k podnikání v Česku, Slovensku a Maďarsku

Společnost Tesco dnes oznamuje tři zásadní závazky ke zvýšení prodeje zdravých potravin ve svých obchodech a online. Jmenovitě jde o tyto cíle:

  • Do konce roku 2022 zvýšit prodeje zdravějších produktů vytvořením vhodné metodiky na základě stanovení výchozí pozice a cílů značky.
  • Do roku 2025 zvýšit prodeje rostlinných alternativ masa o 300 %.
  • Vypracovat plán na zdravější výrobky vlastní značky prostřednictvím reformulace složení ve všech třech zemích.

Tyto tři závazky se vztahují k podnikání společnosti v Česku, Slovensku a Maďarsku a odpovídají obdobně ambiciózním cílům pro podnikání firmy v Británii. Prvním krokem bude zaměřit se na stávající podíl prodejů zdravých produktů a následně si firma stanoví cíl. Rostlinné alternativy masa budou dostupnější a Tesco slibuje, že zahájí rozsáhlejší program změny složení produktů, které povedou k odstranění solí, tuků a cukrů z produktů značky Tesco a přidání vyššího podílu ovoce, zeleniny a vlákniny.


Chceme zákazníkům co nejvíce usnadnit nakupování zdravějších potravin, protože je to pro mnoho z nich důležité. Tyto nové závazky nám k tomu dopomohou. Následně podnikneme konkrétní kroky, abychom zvýšili prodej ovoce a zeleniny a představili specializované řady rostlinných alternativ masa a FreeFrom. Naše nové závazky zajistí, že každý zákazník – ať už bude u nás nakupovat kdekoli – bude mít ještě lepší přístup k cenově dostupným, zdravým a udržitelným potravinám,“ říká Matt Simister, generální ředitel Tesco ve střední Evropě.

tisková zpráva