Meta se snaží vybudovat svůj nový projekt superinteligence umělé inteligence, který se zaměřuje na vývoj umělé obecné inteligence (AGI), a zároveň se snaží rozšířit všechny své nástroje umělé inteligence o ty nejlepší talenty a přístupy. V tomto směru Meta oznámila nové partnerství s Midjourney, díky němuž budou nástroje umělé inteligence společnosti Meta využívat znalostí společnosti Midjourney v oblasti generování obrázků a videí, protože se snaží maximálně zdokonalit své nástroje.
Na sociální síti Threads (threads.com) to komentoval nový vedoucí pro umělou inteligenci společnosti Meta Alexandr Wang: „Jsme hrdí na to, že můžeme oznámit partnerství se společností Midjourney a licencovat její estetickou technologii pro naše budoucí modely a produkty, které přinesou krásu miliardám lidí. Tato technická spolupráce mezi našimi výzkumnými týmy je součástí naší snahy spojit se s nejlepšími společnostmi v oboru, jejichž práce a odborné znalosti doplňují naše vlastní.“
Společnost Midjourney je lídrem v oboru vizuálního generování prostřednictvím umělé inteligence a její nástroje nyní postupují do generování videa v různých podobách. Spolupráce by tedy měla přinést upgrade nástrojů pro generování umělé inteligence společnosti Meta, což by mohlo být velkým přínosem pro inzerenty a marketéry, kteří využívají nejnovější modely umělé inteligence společnosti Meta k vytváření lépe vypadajících reklam.