Když se řekne, že známý řetězec rychlého občerstvení přidává funkce k hlasovým asistentům, čekali byste nejspíše informace o nových menu nebo jejich doručení až ke dveřím. V tomto případě vám však hlasový asistent nezprostředkuje jídlo, ale práci.
Program se jmenuje „Apply Thru“ a poté, co chytrý reproduktor nebo telefon požádáte o práci, musíte ještě zodpovědět na několik otázek. Spíše než o smysluplnou akci se jedná o marketingovou kampaň, protože celý proces pak stejně musíte dokončit prostřednictvím dotazníku, který vám přijde e-mailem.
Jak ale podotýká wsj.com, gigant v oblasti rychlého občerstvení rovněž pracuje na tom, jak co nejvíce svých zaměstnanců nahradit roboty a umělou inteligencí. Až tedy digitální asistenti dospějí do fáze, že vás provedou celým pohovorem, už možná nebude žádných lidských zaměstnanců třeba.