Qerko v průběhu ledna spustilo možnost objednávek s sebou. Lidé si novou službu okamžitě oblíbili, což dokládá příliv nových uživatelů. Třetinu objednávek vytváří ti, kteří předtím aplikaci nepoužívali. Qerko také eviduje 45% nárůst obratu a 30% navýšení počtu plateb v únoru oproti lednu. Minulý měsíc již objednávky s sebou tvořily 30 % všech plateb. Nejvíce novou službu využívají pražské podniky, ale nezaostává ani v dalších regionech. Nejlépe objednávky s sebou fungují tam, kde restaurace o této možnosti informují a jsou proaktivní.
„Naším cílem již od založení Qerka je být podnikům partnerem. Snažili jsme se tedy přijít s nástrojem, který by hospodám umožnil prosperovat a ušetřit náklady i v této extrémně těžké době. Věříme, že se nám to s možností take away daří. Vidíme, že služba funguje a je oblíbená i mezi zákazníky. Všichni však doufáme, že pandemie brzy skončí a život se vrátí aspoň do nějakého normálu,“ říká Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerko.
A jak to funguje? Stačí si v aplikaci vybrat vaší oblíbenou restauraci, objednat jídlo s sebou a objednat. Pak už jen zákazník počká na notifikaci, že si jídlo může vyzvednout. Restaurace dostávají nástroj, který jim pomůže s procesem objednávek, od vybrání jídel z menu po konečné vyzvednutí. Nemusí investovat čas a peníze do vývoje vlastních řešení. Odpadají také časově náročná objednávání přes telefon, protože vše vyřeší v přehledné aplikaci.
„Nejvíce nám služba funguje v Praze, příkladem je restaurace Zapomenutý čas, zde si lidé na Qerko opravdu zvykli a používají ho velice pravidelně. Je to také tím, že restaurace tuto možnost velice dobře komunikuje. Pokud se lidé o možnosti objednávání s sebou přes aplikaci dozvědí, tak ji pak často volí, protože to je příjemnější než čekat ve frontě,“ dodává Kovač.