K výuce matematiky, která je častým strašákem studentů, je používáno již mnoho interaktivních a zábavných pomůcek. Tyto alternativní metody mají žákům učivo zpříjemnit a zjednodušit. Jan Maloušek, student Vysokého učení technického v Brně, navrhl novou hru, ve které mají školáci za úkol pomoci superhrdinovi Mathmanovi porazit příšery.
S touto aplikací se letos zúčastnil soutěže pro začínající podnikatele T-Mobile rozjezdy a porotu zaujal natolik, že získal jednu z cen v regionálním kole v Jihomoravském kraji.
Matematickou hrou Maloušek nadchne především žáky druhého stupně nebo středoškoláky. Mathman obsahuje 13 kurzů, které se skládají z interaktivní teorie, příkladů a závěrečného souboje mezi Mathmanem a matematickým monstrem.
Pokud studenti odpoví správně, ubývají příšerám životy. Ale pokud studenti naopak odpoví špatně, o životy přichází superhrdina Mathman. Bez správného řešení se žáci nedostanou do vyššího levelu. V současnosti je aplikace k dispozici zdarma ke stažení v Obchodě Play.