Ministr zdravotnictví představil novou kampaň na podporu očkování proti COVID-19

Ministr zdravotnictví představil novou kampaň na podporu očkování proti COVID-19
Fotografie: unsplash.com
  • Můžete se registrovat na 4. dávku očkování proti koronaviru
  • U praktiků a na různých očkovacích místech je možné se očkovat druhou posilovací dávkou od 18. července

Ministerstvo zdravotnictví spustilo registrace pro očkování druhou posilovací dávkou. Zájemci se mohou registrovat přes centrální rezervační systém na stránkách crs.uzis.cz. Společně s tím Ministerstvo zdravotnictví představilo kampaň na podporu očkování a její letní fázi. Heslem je „Očkujeme se pro život beze strachu“.

„Přeočkovat se druhou posilovací dávkou u praktiků nebo bez objednání v sítí očkovacích míst mohou dospělí lidé v Česku už od 18. července. Od té doby si pro ni přišlo bezmála 100 tisíc lidí. V reakci na očekávaný zájem i v následujícím období dnes spouštíme rezervační systém i pro tuto nejnovější dávku, který lidem celý proces přeočkování zjednoduší,“ uvedl ministr zdravotnictví Vlastimil Válek. Přeočkování je prováděno mRNA vakcínami Comirnaty a Spikevax a je plně hrazeno z veřejného zdravotního pojištění. Na základě provedené aplikace posilovací dávkou je vystaven digitální EU Covid certifikát bez omezené platnosti.


„Očkování doporučuji zejména osobám starším 60 let, chronicky nemocným a dalším rizikovým skupinám. COVID-19 je stále mezi námi a je nebezpečný. Vakcína chrání proti těžkému průběhu onemocnění. Neslibujeme konec COVIDu, ale chceme přesvědčit občany, aby se naočkovali posilovací dávkou, čímž předejdeme zahlcení nemocnic i vážným zdravotním rizikům. Očkování chápeme jako základní nástroj ochrany před těžkým průběhem COVID-19 a jeho zdravotními i celospolečenskými riziky,“ doplnil Vlastimil Válek.

Ministerstvo zdravotnictví zároveň představilo kampaň na podporu očkování proti COVID-19 a její letní fázi. Ta se objeví především na sociálních sítích. Hlavní část kampaně, která proběhne ve veřejných sdělovacích prostředcích a na venkovní reklamě, bude spuštěna v průběhu září, před očekávanou podzimní vlnou COVID-19. Vizuální návrh připravila agentura McCann Prague. Součástí kampaně jsou vizuály pro očkovací místa, návrhy inzerátů či televizních a rozhlasových spotů. Kampaň je zaměřena i na podporu očkování obecně s důrazem na prevenci.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze